مرکز خرید جواهر تبریز

javaherat

مرکز خرید جواهر تبریز، اولین مرکز خرید ایران است  که بصورت پل روی دو بلوار ۲۹ بهمن و استاد شهریار و رودخانه میدان چایی ساخته شده است. این مرکز خرید یکی از قشنگ ترین مراکز خرید شهر تبریز است و از لحاظ معماری یکی از بهترین هاست. جواهر یک مجموعه کامل است که سالن های شهر بازی و سالن غذا خوری و کافی شاپ و هایپر مارکت هم دارد. از این مرکز خرید کامل، می‌توانید انواع پوشاک و کیف و کفش، مبلمان و تشک، جواهرات، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و کادوئی را تهیه فرمایید.

j5

IMG_3080

این مجموعه در زیربنایی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع در مدت ۳۰ ماه توسط شهرداری تبریز به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسیده و برای احداث آن بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی شهرداری تبریز و بخش خصوصی هزینه شده است.
مركز خرید جواهر تبریز با كاربری‌های متعدد رفاهی ، تفریحی و تجاری احداث گردیده و به دلیل موقعیت ویژه مكانی و قرار گرفتن در یكی از مهم‌ترین مناطق تفریحی ، گردشگری ، دانشگاهی و تجاری تبریز و نیز همجواری با برج بلور ، مراكز خرید چهارراه آبرسانی ، ایستگاه ۷ مترو تبریز ، مهرانه‌رود و بلوارهای ۲۹ بهمن و استاد شهریار ، از اهمیت و نقش ویژه‌ای در رونق اقتصادی شهر ، تسهیل امورات و نیازهای تجاری و رفاهی شهروندان و ارزش افزوده برای شهر برخوردار خواهد بود.
در این مجموعه ، علاوه بر احداثات تجاری و خدماتی پیش‌بینی شده كه جمعا ۶۵۰۰ مترمربع از كل زیربنای ۱۰ هزار مترمربعی پروژه را در قالب ۶۰ مغازه و واحد تجاری را دربر می‌گیرد ، بالغ بر ۳۵۰۰ مترمربع نیز به فضاهای رفاهی و تفریحی اختصاص یافته كه از جمله این فضاها می‌توان به احداث رستوران به مساحت ۸۷۰ مترمربع در طبقه اول ، فست فود و محل بازی كودكان در ۵۰۰ متر مربع در طبقه هم‌كف ، دو باب فروشگاه در طبقه هم‌كف و یك فروشگاه در طبقه دوم الحاقی از ضلع شمالی ، فرهنگسرا در طبقه فوقانی بخش میانی  به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع ، كافی‌شاپ در قسمت راهرو شمالی مركز خرید به مساحت ۱۰۰ متر مربع اشاره كرد.

7

در طراحی و احداث مركز خرید جواهر تبریز توجه به تكریم شهروندان و چشم‌پوشی از سود و نفع مادی و اقتصادی در ساخت این مركز تجاری، با توجه به اختصاص بالغ بر ۳۰ درصد فضای مجموعه به فضاهای عمومی و رفاهی، اولویت اصلی شهرداری تبریز بوده است.
این پروژه بزرگ تجاری، خدماتی و رفاهی، علاوه بر مزایای اجتماعی و عمومی، از ویژگی‌های خاصی نیز برخوردار می‌باشد كه از آن جمله می‌توان به دسترسی آسان و راحت آن به ایستگاه ۷ مترو، نزدیكی به مهم‌ترین منطقه رفاهی تفریحی شهر، همجواری با دانشگاه تبریز، معماری مدرن و پیشرفته، استفاده از تكنولوژی روز در احداث تأسیسات و ابنیه، رعایت مقررات و آئین نامه ۲۸۰۰ زلزله در ساخت بنا، رعایت مبحث ۱۹ ساخت و ساز ، مناسب سازی محیط مركز برای تردد بدون مشكل سالمندان، معلولان و كم‌توانان جامعه، استفاده از نمای كامپوزیت، استفاده از كناف در نمای داخلی ، ایجاد سیستم صوتی مركزی، نصب سامانه صاعقه‌گیر الكترونیک، رعایت مقررات بهینه‌سازی مصرف انرژی، نورپردازی مدرن نمای بیرونی، ایجاد سیستم دوربین مدار بسته در تمام نقاط مركز خرید، نصب سیستم پیشرفته اعلام و اطفای حریق، سبک سازی و مقاوم سازی بنا اشاره كرد.

 

آدرس:  تبریز، خیابان امام خمینی، بلوار ۲۹ بهمن، روبروی درب اصلی دانشگاه تبریز، مرکز خرید جواهر تبریز

تلفن: ۳۳۰۶۵۰۵۳ – ۰۴۱

منبع :

– وب سایت مرکز خرید جواهر تبریز

–  وب سایت همگردی

– tabrizemodern.blogfa

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مرکز خرید جواهر تبریز”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *