بهمن ماه آغاز ثبت نام های نوروزی عتبات

مرقد امام علی (ع)

پیش ثبت‌نام‌های اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در ایام نوروزی از بهمن‌ ماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش دولان به نقل از ایکنا، پیش ثبت‌نام‌های اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در ایام نوروزی، از بهمن‌ ماه سال جاری آغاز می‌شود و ظرفیت اعزام در این ایام نیز به زودی مشخص و در بهمن‌ ماه اعلام می‌شود.

اعزام‌های‌ عتبات همچنان به صورت زمینی و هوایی انجام می‌گیرد. در حال حاضر روند اعزام زائران ایرانی به عتبات بدون هیچ‌گونه مشکلی ادامه دارد و کسانی که علاقه‌مند به اعزام به عتبات هستند می‌توانند از طریق سامانه اقدام کنند. زمان اعزام جدید عتبات از ۲۱ اسفند‌ ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا پایان خرداد‌ ماه سال آینده، نیز ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای انجام پیش ثبت‌نام به سامانه پیش ثبت‌نام عتبات عالیات مراجعه و پیش ثبت‌نام خود را انجام دهند.

همچنین اخبار حوزه حج نیز حاکی از آن است که همچون سال های گذشته به هر یک از زائران عمره‌گزار در سال جاری ۲۰۰ دلار ارز مبادله‌ای تعلق می‌گیرد. زائرانی که امسال به سرزمین وحی اعزام می‌شوند و زمان اعزام آن‌ها قطعی شده است برای دریافت ارز خود می‌توانند با هماهنگی مدیر کاروان به بانک مراجعه و این مبلغ را دریافت کنند

۴ هزار زوج جوان به عمره اعزام می‌شوند

در عملیات عمره سال جاری نیز همچون سال گذشته چهار هزار سهمیه به زوج‌های جوان تعلق گرفت که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده هشت هزار نفر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

آن دسته از زوج‌های جوانی که تاریخ عقد آن‌ها از اول مهر‌ ماه سال ۱۳۹۲ تا یکم شهریورماه سال جاری است، می‌توانند برای اعزام به عمره مفرده در سامانه اعلام شده نام‌نویسی کنند.

آن دسته از زوج‌های جوان که یک نفر از آن‌ها دارای فیش عمره باشد در اولویت اعزام قرار خواهند گرفت. سهمیه هر استان به صورت جداگانه اعلام شده است و زوج‌های جوان می‌توانند برای نام نویسی در سامانه زیارت مراجعه و جهت اعزام به سرزمین وحی و شرکت در قرعه کشی اقدام کنند.

منبع: ایکنا

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بهمن ماه آغاز ثبت نام های نوروزی عتبات”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *