لاله پارک تبریز

مجتمع تجاری- تفریحی لاله پارک در شمال شرق تبریز از جمله مجتمع های تجاری-تفریحی شمال غرب کشور است که با استقبال خوب مردم مواجه شده است. در این مجموعه مشارکتی که با سرمایه گذاری مشترک شهرداری تبریز و بخش خصوصی احداث شده است، برندهای مطرح ترکیه کالاها و اجناس خود را مستقیما عرضه می کنند.

lalaehpark

پروژه لاله پارک در زمینی به مساحت ۲۶۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۹۱۵۵۰ متر مربع در منطقه ۵ شهرداری تبریز واقع شده است.این پروژه در قالب مرکز تجاری،تفریحی و هتل ۵ ستاره بین المللی ساخته شده است و از حیث ابعاد و همچنین کاربری های پیش بینی شده در آن و به دلیل موقعیت جغرافیایی و همچنین دسترسی به شبکه بزرگراهی، از جمله طرح های برگ و ممتاز تجاری – تفریحی شهر تبریز محسوب می شود.مجتمع لاله پارک در بخش تجاری خود (که در دهه مبارک فجر سال ۱۳۹۱ افتتاح گردید) در شش طبقه میزبان بورس مختلف کالاها و برندهای متنوع و روز دنیا در زمینه پوشاک، کیف و کفش، طلاو جواهرات، لوازم ورزشی، لوازم خانگی ، لوازم صوتی و تصویری، رستوران، کافی شاپ، بانک و سایر صنوف و خدمات می باشد.

امکانات و مزایا و امتیازات:

مجتمع لاله پارک دارای ۱۲۶ باب واحد تجاری، هایپر مارکت به متراژ ۵۳۰۰ متر مربع، فضای بازی کودکان به متراژ ۱۴۰۰ متر مربع و ۷۰ سرویس بهداشتی مخصوص آقایان، خانم ها و افراد معلول می باشد.همچنین این مجتمع تجاری مجهز به پارکینگ روباز و سرپوشیده با گنجایش ۱۲۰۰ خودرو و سرویس بهداشتی مخصوص نوزادان همراه با فضای شیردهی ، ۱۲ عدد پله برقی ، ۴ عدد رمپ برقی و اتاق کمک های اولیه در هر طبقه می باشد.

وجود فضای دلنشین فود کورت با ۲۳ رستوران و فست فود و ارائه انواع غذاهای ایرانی و خارجی مکانی عالی جهت استراحت کوتاه بعد از خرید و صرف نهار یا شام را به وجود آورده است که این هم از مزایای این مجتمع تجاری مدرن است.از جمله این رستوران ها و فست فودها می توان به رستوران سلطان، برگر چنجه، فست فود چیپوتله، رستوران پاتیل، تادیم دونر، برگر دلستان، توسکا،رستوران آنادولو لاحمعجون، رستوران لاله ترک ، انفس اسکندر و…. اشاره کرد.به همه این امکانات وجود کافی شاپ های متعدد با فضاهایی آرامش بخش و دلنشین را هم اضافه نمایید.

ویژگی های شاخص:

مرکز تجاری مجتمع لاله پارک تبریز، علاوه بر تحقق مبلمان مهندسی پیشرفته جهت خلق فضای مدرن، زمینه و فرصت تجارت مدرن را نیز برای جامعه فرهیخته و ممتاز شهری در کلانشهر تبریز پدید آورده است.این مرکز با تجمیع برندهای معتبر و جهانی، بزرگترین ومدرن‌ترین مرکز تجاری شمالغرب کشور محسوب می‌شود.نمایندگی برندهای معتبر ترکیه ای در این مجتمع تجاری که برخی از آنها حتی در پایتخت کشور هم نمایندگی ندارند از شاخصه های این مرکز تجاری پیشرفته است.
بورس مختلفی از کالا‌ها و برندهای متنوع و روز دنیا در زمینه پوشاک، کیف و کفش، طلا و جواهرات، لوازم ورزشی، لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری در مرکز تجاری مجتمع لاله پارک تبریز عرضه می‌شود.

تنوع، کیفیت و اصالت اجناس از برندهای معتبر داخلی و خارجی، استقبال شایان توجه شهروندان و خریداران را برای مراجعه به مرکز تجاری مجتمع لاله پارک تبریز به ارمغان داشته است بطوریکه شمار متوسط مراجعان در ایام غیر تعطیل را حتی به روزانه بیش از ۱۹ هزار نفر شامل می‌شود.مدیریت مبتنی بر بازارهای روز دنیا و اهتمام برای تعادل در قیمت اقلام و تضمین کیفیت اجناس عرضه شده در مرکز تجاری مجتمع لاله پارک تبریز امتیازی برجسته و منحصر جهت تامین رضایت خریداران و مراجعه کنندگان می باشد.

lalehpark

آدرس: بزرگراه پاسداران، بعد از میدان فهمیده، کنار پارک باغمیشه

ساعات كار لاله پارك : در روزهاي عادي از ساعت ۱۰ صبح الي ۲۲/۳۰ مي باشد .
در ماه مبارك رمضان از ساعت ۱۱/۳۰ الي ۲۳/۳۰ مي باشد .

منبع:

– وب سایت نصر

– پورتال جامع ساخت و ساز

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “لاله پارک تبریز”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *