مراکز خرید شیراز

مجتمع خلیج فارس

عظیم ترین مرکز خرید شیراز است که با۵۰۰ هزارمترمربع وسعت درمحورشمالی شیرازبه سپیدان و درابتدای ورودی شهرصدرا قرارگرفته است. این مجتمع دربین مراکز خرید دنیا ازنظروسعت رتبه ۶ را بدست آورده است. به علاوه این مجتمع شامل بخش‌هایی نظیرهتل پنج ستاره، سینما، شهربازی، و ۲۵۰۰ باب مغازه، سالن ورزشی واستخر، سونا، جکوزی و سالن پذیرایی است.

آدرس وب سایت:persiangulfcomplwx.it

مرکز خرید خلیج فارس شیراز

مجتمع ستاره فارس

این مرکز خرید که درخیابان عفیف آباد شیرازقرارگرفته است دارای معماری بسیار زیبا و شیکی است وبا حدود ۴۵۰۰۰ مترمربع فضا شامل ۹ طبقه است که ۳ طبقه آن تجاری است که ۴۵۰ واحد تجاری را درخودجای داده است و ۳ طبقه آن را واحدهای خدماتی، فرهنگی و تفریحی از جمله کافی شاپ های متعدد، رستوران لوتوس، آسانسور پانوراما، کافی نت و تریا، شهربازی و سرگرمی های کامپیوتری تشکیل می دهند. فاصله این مرکز تا هتل چمران شیراز تقریبا ۳ کیلیومتر است.

ستاره فارس

مجتمع بزرگ تجاری – اداری آفتاب فارس

این مجتمع که ۳۳۰۰۰ مترمربع زیربنا دارد دارای ۳ طبقه تجاری با ۲۳۷ واحد، ۳ طبقه اداری با۷۸ واحد و ۲ طبقه پارکینگ عمومی است. از مهمترین مزایای آن می توان به داشتن سیستم گرمایش و سرمایش، نزدیکی به ایستگا مترو، اسکلت تمام بتونی، سیستم اطفا حریق، سیستم برق اضطراری، آسانسور و پله برقی و انباری اختصاصی اشاره کرد. این مجتمع در بلوار معالی آباد واقع شده است.

آدرس وب سایت: aftabfars.ir

مجتمع بزرگ زیتون فارس

این مرکزخرید تجاری – تفریحی که ۱۲ طبقه است در قلب بازار شیراز یعنی چهار راه پارامونت ساخته شده است و شامل ۴۰۰ واحد تجاری، ۱ سالن سینما ۳ بعدی، ۸۰۰ واحد پارکینگ، ۱ طبقه شهربازی، ۳ طبقه برای دفترشرکت ها و نمایشگاه ها و یک طبقه شامل انواع رستوران ها و کافی شاپ می باشد.

زیتون

مجتمع تجاری سینا

مجتمع تجاری سینا که در واقع تلفیقی از معماری مدرن و سنتی است در بلوارم طهری و نرسیده به چهار راه زرگری قرارگرفته است.

سینا

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مراکز خرید شیراز”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *