هتل بین المللی تبریز

هتل زیبا و چهار ستاره بین المللی تبریز متعلق به بخش خصوصی در یکی از بهترین مکان های شهر واقع گردیده است. این هتل با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن و با برخورداری از فضاهای داخلی دلپذیر و فرح بخش در ۵ طبقه فوقانی و همچنین همکف و تحتانی با امکانات بسیار متنوع مقدم میهمانان محترم را گرامی می دارد.

hoteltabriz

هتل بین المللی تبریز دارای ۱۳۲ اطاق یک ، دو و سه نفره در متراژهای استاندارد روز بوده که کلیه اتاق ها از امکانات وان یا زیردوش ، سشوار ، تلویزیون ، تلفن ، یخچال ، مینی سرویس ، کانال های ماهواره ای تلویزیون ، اینترنت پرسرعت رایگان وایرلس ، رادیو ، موزیک ، ساعت دیجیتال ، تایمر و پخش فیلم ۲۴ ساعته برخوردار است.

رستوران و تالار بلوط و نیلوفر در طبقه تحتانی و همکف با ظرفیت ۳۰۰ نفر با تجهیزات متنوع و زیبا چیدمان گردیده و در آنها انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همراه با بوفه های متنوع اردور جهت میهمانان گرامی پذیرائی می شود. همچنین در فضای یاد شده سمینارها و جلسات اداری برگزار می شود.

کافی شاپ یاس نیز با طراحی زیبا و فضای دلنشین و تجهیزات لوکس و بی نظیر با ظرفیت ۶۰ نفر در طبقه همکف قرار داشته و با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، بستنی ها و گلاسه ها ، غذاهای سبک و پیتزاهای لذیذ لحظات شما در آن محیط را به یاد ماندنی خواهد نمود.

رستوران تابستانه در میان فضای سبز بسیار زیبای هتل و در کنار آبشار و استخر با نورپردازی زیبا خودنمائی می کند. در این رستوران با ظرفیت ۳۰۰ نفر میهمانی های بسیار باشکوه در آب و هوای لطیف شب های تبریز برگزار می شود.

سایر امکانات هتل بخش تاکسی سرویس ، صندوق امانات ، لاندری ، روم سرویس ۲۴ ساعته و پارک کودک در خدمت میهمانان گرامی می باشد.

آدرس : استان آذربایجان شرقی ، شهر تبریر ،خیابان امام خمینی ، فلکه دانشگاه ، هتل بین المللی تبریز

تلفن: ۹-۳۳۴۱۰۸۱ (۰۴۱)

 فاکس: ۳۳۴۱۰۸۰

منبع :

– وب سایت هتل بین المللی تبریز

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هتل بین المللی تبریز”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *