کنسرت کامکارها در کرمانشاه

12

کنسرت موسیقی گروه کامکارها به خوانندگی بیژن کامکار، ۹ بهمن ماه در سرسرای ورزشی امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار می شود.
به گزارش دولان به نقل از ایرنا، رییس انجمن موسیقی کرمانشاه در خصوص قطعاتی که در این کنسرت اجرا می شود، افزود: این برنامه در دو بخش موسیقی سنتی و موسیقی کردی اجرا می شود که برای هر بخش قطعاتی زیبا و شنیدنی از آثار معروف این گروه در نظر گرفته اند.
اصغر نصرالله پور افزود: در بخش موسیقی سنتی این گروه قطعاتی مانند یار مرا (ساخته و تنظیم ارسلان کامکار و با شعری از مولانا)، ایوان مداین (ساخته و تنظیم هوشنگ کامکار و با شعری از خاقانی)، منظومه مولانا (ساخته و تنظیم هوشنگ کامکار) و قطعه زمستان (ساخت و تنظیم ارسلان کامکار و با شعری از مهدی اخوان ثالث) را برای علاقه مندان مشتاق کرمانشاهی اجرا می کند.
وی در ادامه به معرفی بخش کردی پرداخت و گفت: در این قسمت گروه کامکارها به اجرای قطعات زیبایی همچون دلی کم بو(ساخته و تنظیم اردشیر کامکار)، اوراد خوانی (ساخته و تنظیم هوشنک کامکار و با شعری از مولوی کرد)، عزیزم تو گلکمی (تنظیم اردشیر کامکار)، کراس کوردی (تنظیم ارسلان کامکار)، کابوکی (تنظیم اردشیر کامکار) و قاسم خان (تنظیم هوشنگ کامکار) می پردازند.
در این کنسرت هوشنگ کامکار سرپرستی گروه کامکارها را بر عهده دارد و هنرمندانی همچون پشنگ کامکار، بیژن کامکار، قشنگ کامکار، ارسلان کامکار، ارژنگ کامکار، اردشیر کامکار، اردلان کامکار، نیریز کامکار، صبا کامکار، هانا کامکار، سهراب کامکار و کامران احمدی (دف نواز کرمانشاهی) این ارکستر سنتی را همراهی می کنند.

بلیت های کنسرت بین ۲۵ تا ۶۰ هزار تومان

نصرالله‌ پور یادآور شد: کنسرت کامکارها روز پنجشنبه ۹ بهمن ماه ساعت ۱۹ در سالن ورزشی امام خمینی (ره) واقع در بلوار طاق بستان برگزار می‌شود و قیمت بلیت این کنسرت از ۲۵ هزار تا ۶۰ هزار تومان متغیر است و علاقمندان می‌توانند بلیت‌های این برنامه را از دفتر زیگورات واقع در چهار راه سنگر پایین‌ تر از بانک انصار و هنرکده امیر واقع در پاساژ سروش کرمانشاه تهیه کنند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کنسرت کامکارها در کرمانشاه”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *