ثبت نام نوروزی عتبات از ۱۸ بهمن آغاز می شود

 IMAGE634889383593285886
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، اعلام کرد: متقاضیان اعزام به عتیات عالیات در ایام تعطیلات نوروز، می‌توانند از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه نام نویسی کنند.

به گزارش دولان به نقل از مهر، محسن نظافتي زمان پيش ثبت نام اعزام‌هاي نوروزي عتبات عاليات را ۱۸ بهمن ماه اعلام كرد و افزود: متقاضيان اعزام به عتيات عاليات در ايام تعطيلات نوروز، مي‌توانند از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح تا روز ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۶ عصر با مراجعه به سايت پيش ثبت نام به نشاني www.atabat.haj.ir نام نويسي كنند.

وي يادآور شد: براساس برنامه‌ريزي انجام شده ۳۰ بهمن ماه قرعه‌كشي متقاضيان به عتبات در دوره جديد انجام مي‌شود كه اين عزيزان مي‌توانند از ۲ اسفند ماه نتايج قرعه‌كشي را در همان سایت مشاهده و جهت ثبت‌نام قطعي خود اقدام كنند.

نظافتي اظهار داشت: اعزام‌هاي دوره جديد و نوروزي عتبات عاليات از ۲۱ اسفند ماه امسال آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه سال آينده ادامه خواهد داشت.

وي در پایان گفت: در نوروز امسال براي سفرهاي هوايي بسته‌هاي ۳، ۴ و ۷ روزه و براي سفرهاي زميني بسته ۶ روزه پيش بيني شده است، اما بسته ده روز به دليل ظرفيت محدود اسكان و تقاضاي بالا از ۲۵ اسفند ماه تا پايان تعطيلات نوروزي متوقف و مجددا پس از اين ايام راه اندازي خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ثبت نام نوروزی عتبات از ۱۸ بهمن آغاز می شود”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *