صدور ۲۵۷ مجوز پرواز فوق العاده به عتبات

parvaz

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت بلیت هواپیما و حفظ تعادل بازار در ایام اربعین حسینی تاکنون مجوز ۲۵۷ پرواز به صورت فوق العاده به مقاصد نجف و بغداد صادر شده است.

به گزارش ايسنا، مرتضی دهقان تصریح کرد: در راستای افزایش تقاضا برای برقراری پروازهای عتبات در ایام
اربعین حسینی و به منظور جلوگیری از افزایش قیمت بلیت هواپیما و حفظ تعادل بازار تاکنون مجوز ۲۵۷ پرواز به صورت فوق العاده صادر شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه نرخ بلیت در مسیرهای خارجی تابع مقررات نرخ گذاری داخلی نیست اما تذکر لازم به شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر نظارت بر سیستم فروش داده شده است.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در همین راستا به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی ضمن نظارت مستمر بر شبکه فروش خود و خودداری از فروش پروازهای مذکور به صورت چارتری، طی بخشنامه‌ای شرکت‌های هواپیمایی را ملزم به درج لیست نرخ پروازهای مذکور بر روی سایت شرکت مربوطه کرده است.

دهقان با بیان اینکه علاوه بر شرکت‌های داخلی برخی شرکت‌های خارجی نیز برای جابجایی زائران فعال خواهند بود افزود: در صورت تامین ناوگان و درخواست شرکت‌های هواپیمایی، مجوزهای بیشتر صادر خواهد شد.

منبع : همشهری آنلاین

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “صدور ۲۵۷ مجوز پرواز فوق العاده به عتبات”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *